Google+

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Τι Εστί Χορός - Για την αγαπημένη μου και πιο γλυκιά δασκάλα που είχα ποτέ !


Για την αγαπημένη μου και πιο γλυκιά δασκάλα που είχα ποτέ !

Λοιπόν όπως γράφανε στο γυμνάσιο τα κοριτσάκια στο λεύκωμα, έτσι αναρωτιέμαι κι εγώ τι εστί άραγε χορός; οι απόψεις είναι πολλές, αλλά μέχρι πριν λίγο καιρό θεωρούσα παρεξηγημένο το χορό σαν άντρας κι αν μου έλεγες οτι θα κάνω χορό θα σε κοροϊδευα. Η αλήθεια είναι κάπου κρυμμένη μέσα στον καθένα νομίζω και στον τρόπο ζωής του, γιατί ο χορός δεν είναι κάτι που πρέπει να κάνεις με  το ζόρι όπως το να δουλεύεις ας πουμε  για να φας. Είναι ε΄να απαλό άρωμα γυνναίκας που σε μεθάει και παθαίνεις εξάρτηση και σου λείπει!!. Αυτό έχω πάθει εγώ μια γλυκιά εξάρτηση που ξεκινησε τη μέρα που είδα για πρώτη φορά την αξιοθαύμαστη δασκάλα μου να χορεύει και να με προσκαλεί να νοιώσω το συναίσθημα αυτό με αποτέλεσμα να νοιώσω αυτό το συναίσθημα, με αποτέλεσμα κάθε εθισμού!
Το άρωμα γυνναίκας φυσικά δεν ήταν τυχαία αναφορά, άλλωστε τίποτα δεν έναι τυχαίο! Είναι η εικόνα του ΑΛ ΠΑΤΣΙΝΟ να χορεύει ακόμα και τυφλός, γιατί ένας τέτοιος ευγενικός και γεμάτος πάθος  χορός βλέπεται με τα μάτια της ψυχής! Μόνο την ένταση, την κίνηση και τον δυμανισμό που βγάζει, φτάνει να σε ταξιδέψει και να μένεις με το στόμα ανοικτό και τα μάτια ορθάνοιχτα και γουρλομένα από θαυμασμό. Αυτό θα ήθελα να είναι το κομμάτι που θα χορέψω για την καλοκαιρινή χορογραφία και σε καμία περίπτωση δεν θα άλλαζα την αξιολάτρευτη δασκάλα μου για ντάμα με καμία άλλη, δεν θα ήταν το ίδιο! Εύχομαι να γίνω καλός σε αυτό και να νιώσεις και συ λίγο από το θαυμασμό που νιώθω και γω όταν σε βλέπω να χορεύεις, σαν να είσαι γεννημένη γι' αυτο που πραγματικά το θαυμάζω!
 Το συμπέρασμα για το τί εστί χορός δεν ξέρω αν απαντήθηκε. Αυτό που ξέρω είναι πως νιώθω σαν να είμαι χρόνια εκεί να σε γνωρίζω και να θαυμάζω όχι μόνο τις γνώσεις σου στο χορό αλλά κυρίως το πως το μοιράζεσαι μαζί μου και μου απλώνεις το χέρι για να μάθω και γω. Μου βγάζεις το καλό μου εαυτό και με έναν τρόπο μαγικό με κάνεις να θέλω να γίνω καλύτερος γενικά, που είχα πολύ καιρό να αισθανθώ και να θαυμάζω κάποιον έτσι. Με έναν τρόπο παράξενο από εκεί που δεν είμαι ψυχολογικά και σωματικά καλά, όπως χθες, μετά από το πάρτυ είμαι περδίκι. Τί να πω, ένα πάρτυ την ημέρα, μάλλον κάνει το γιατρό πέρα.Φυσικά και λίγο Γεωργία την ημέρα κάνει τον γιατρό ακόμα πιο πέρα!

Δεν θα έλεγα πως ήταν ο σκοπός μου να το κάνω επαγγελματικά, αλλά πιο πολύ για να βελτιωθώ σαν άνθρωπος και να είναι γεμάτη με νόημα η μέρα μου!

Χ.Μ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου