Google+

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

ΧΟΡΟΣ - ΕΚΦΡΑΣΗ

Κάπου είδα τυχαία, ένα video, όπου χόρευαν “Tango Argentino”. Εκεί καθηλώθηκα στον χορό, ήταν σα να μου άγγιξε την ψυχή. Και κάπως έτσι άρχισα την αναζήτηση γύρω από αυτό. Μπήκα στην διαδικασία να δω και τους υπόλοιπους χορούς. Μου άρεσαν και αυτοί. Είδα σιγά-σιγά ότι έβρισκα κομμάτια του εαυτού μου. Μέσα από όλους τους χορούς μου βγαίνει το πάθος, με διαφορετικό τρόπο.

Η αλήθεια είναι ότι ανέκαθεν μου άρεσε να χορεύω! Όπου και να βρίσκομαι χορεύω, είτε χορούς που ξέρω, είτε όχι. Νιώθω χορεύοντας ότι απαλευθερώνομαι! Ο χορός για εμένα λοιπόν σημαίνει πάθος, απελευθέρωση, έκφραση και λέω έκφραση γιατί έχω παρατηρήσει τον εαυτό μου πολλές φορές να εκφράζεται μέσα από τον χορό, να νιώθω γεμάτη. Μ' αρέσει η κίνηση. Πολλές φορές για να πω κάτι κινώ συνήθως τα χέρια μου...

Οπότε με τον χορό λέω πολλά περισσότερα.

Χορεύοντας κανείς δηλώνει την ποιότητα της ψυχής του.