Google+

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Ο Χορός Για Εμένα..


Ο Χορός από τότε που μπήκε στη ζωή μου, μου άλλαξε τη διάθεση και το μέλλον μου
Ήρθε με πήρε και μου είπε ότι μαζί θα καταφέρουμε πολλά.
Ο Χορός είναι ένα αίσθημα που το δείχνεις με κινήσεις αναλόγως πως αισθάνεσαι,όταν χορεύεις πετάς στον ουρανό. Νιώθεις ότι είσαι εσύ η ντάμα και ο αέρας ο καβαλιέρος που σε οδηγεί και χορεύετε γύρω από τα σύννεφα.
Είναι τόσο όμορφο, τόσο γλυκό συναίσθημα ο χορός. Ποτέ δεν το θεώρησα βήματα και μάθημα και ας είναι έτσι, όμως σ΄αρέσει τόσο πολύ, που το βλέπεις ένα παραμύθι. Η μουσική, το ύφος, η διάθεση το κάνουν αριστούργημα.
Στην αρχή όταν αρχίζεις χορό, είσαι αγχωμένος, φοβισμένος λές (εγώ) ποτέ. Και όμως ακόμα και ένα ανάπηρο κορίτσι, ένα τυφλό αγόρι μπορεί να χορέψει ο καθένας μας, μπορεί αρκεί η καρδιά του να είναι δυνατή και η ψυχή του να πλημμυρίζει αγάπη.
Ο Χορός θέλει αγάπη δύναμη και κότσια, γιά να μπορείς να δείξεις παραπάνω αντοχές απ' όσο χρειάζεται
Ο Χορός μου προσφέρει ηρεμία, χαλάρωση, μου βγάζει συναισθήματα που δεν το περιμένω. Γι' αυτό τον αποκαλώ έτσι, με κάνει να δείχνω διαφορετική, αν και απογοητεύομαι πολλές φορές, χάνω την ισορροπία μου και από Κύκνος μου μοιάζω ασχημόπαπο. ΝΑΙ!!! Αυτό ξέρω γιατί μου συμβαίνει που χάνω την ισορροπία μου, συμβαίνει γιατί, σκέφτομαι πολλά στο μυαλό μου. Όπως ο Χορός χρειάζεται έρωτα, αγάπη, η καρδιά μου να'ναι πάντα ζεστή, το ξέρω ότι αυτό θα έρθει και πρέπει να μή με παίρνει τόσο δραματικά να κοιτάω να χορέψω, να πετάξω στον Ουρανό, να πιάσω τα σύννεφα και γιά να το κάνω πρέπει να προσπαθώ κάθε μέρα να μην χάνω την ισορροπία μου!!!
Πέρα από αυτό είμαι καλά με το χορό. Όχι μόνο άρχισα να αλλάζω διάθεση, άλλαξα και παραστάσεις συμπεριφορά. Ήμουν απότομη πιό πολύ από ότι τώρα, ήμουν νευρική πιό πολύ από ότι τώρα. Με λίγαbλόγια ατίθαση.
Ο Χορός σιγά-σιγά με κάνει πιό ήρεμη, πιό ευγενική και με τους άλλους, αλλά και με τον εαυτό μου κυρίως. Είναι κάτι μαγικό. Πιστεύω αυτός ο Χορός είναι παντού,.βρίσκεται όποτε τον θέλεις. Εκεί δεν φεύγει, μένει γιά πάντα τατουάζ στην καρδιά μας.

24-4-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου