Google+

Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου 2012

Το Πάθος Στον Χορό


Είναι αλήθεια, πως ο χορός είναι μιά μορφή τέχνης, όπου εκφράζονται σ' αυτή διάφορα συναισθήματα με τις οποιεσδήποτε κινήσεις που παρουσιάζονται σε κάθε χορογραφία.
  Ξεκίνησα τη σπουδή μου με την χορευτική τέχνη, εισερχόμενος σε ομάδα ελληνικών χορών και εκεί διαπίστωσα την αλληλοσύνδεσή του ενός με τον άλλο, στην εκτέλεση των κινήσεων με τον ρυθμό της μουσικής. Είναι η πιό απλή επαφή με τα χέρια συμμετέχοντας σε ένα παραδοσιακό, όπου αισθάνεσαι την ενέργεια των διπλανών σου, έχοντας μιά σταθερή αντίσταση στο κράτημά τους και αυτό χρειάζεται γιά την πραγματοποίηση των βημάτων με ασφάλεια.
  Η συμμετοχή μου σ' αυτή την τέχνη, με φέρνει σ΄επαφή με άλλους ανθρώπους με καθιστά κοινωνικό, ώστε να νοιώθω τις δυνατότητες, τις αδυναμίες και τις ανησυχίες των άλλων, με σκοπό να τους στηρίζω, όταν το χρειάζονται, όπως και μπορεί να συμβεί και το αντίθετο, δηλαδή αυτοί να στηρίζουν εμένα σε τυχόν δυσκολία. Η κοινωνικότητα δημιουργεί ένα αλληλένδετο δέσιμο των ανθρώπων μεταξύ τους και αυτό παρουσιάζεται σε κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
  Διδασκόμενος το tango, κατά την επαφή μου με την ντάμα, μαθαίνω να χρησιμοποιώ διάφορες εκφράσεις και συναισθήματα που διαδραματίζονται κατά τη διάρκεια της χορογραφίας. Είναι μία σχέση δύο ατόμων, όπου διακρίνεται σ΄αυτά η άμεση επιθυμία τους γιά χορό και η ταυτόχρονη αίσθηση που έχουν γιά την επίτευξη όμορφου αποτελέσματος, το οποίο γιά να επιτύχει, πρέπει να παρουσιασθούν οι σχέσεις έλξης-απώθησης που εμφανίζονται στη διάρκεια των σχέσεων ενός ζευγαριού, πάνω στην χορευτική κίνηση. Εμπλέκεται λοιπόν ο πόθος του άνδρα προς τη γυναίκα και αποτυπώνεται με φανερό τρόπο στα βήματα της χορογραφίας και πιό συγκεκριμένα στον τρόπο επαφής μεταξύ τους. Φανερώνεται επίσης και η απόρριψη που δείχνει η ντάμα προς τον καβαλιέρο, ώστε το tango να επιδεικνύει μιά αλλεπάλληλη σύγκρουση των δύο φύλων, όπου τελικά επικρατεί το αμοιβαίο αίσθημα της αγάπης και καταλήγει στην ένωση του ζευγαριού.
  Αυτό ανταποκρίνεται και συμβαδίζει με την επιθυμία και τα συναισθήματα που αναπτύσσονται στις ψυχές των θεατών, οι οποίοι βρίσκουν ανακούφιση με την αίσια κατάληξη της ιστορίας των δύο φύλων με την περάτωση της χορογραφίας.
  Έτσι λοιπόν σ' αυτό τον χορό παρουσιάζεται στη σχέση του άνδρα με την γυναίκα το αίσθημα του έρωτα, το οποίο δείχνεται με κινήσεις πάθους και φανερώνει την τάση της διεκδίκησης που υφίσταται η ντάμα οπου μετά την αίσθηση του τονισμού της ομορφιάς της από τον καβαλιέρο, σταματά να αντιδρά και καταλήγουμε στην πλήρη ένωση του ζευγαριού.